Woon- en energieloket

Wil u uw energiefactuur verlagen? Wil u renovatiewerken uitvoeren aan uw woning en daarvoor een premie aanvragen? Weet u niet hoe hieraan te beginnen? Dan kan u maandelijks terecht bij het woon- en energieloket in het gemeentehuis van Baarle-Hertog.

Wat is het woon- en energieloket?

Alles rond wonen, renoveren en (energie)besparen is complexer, maar belangrijker dan ooit. Daarom start de gemeente Baarle-Hertog samen met IOK vanaf januari met een woon- en energieloket. Daarmee halen we elke maand deskundig advies en hulp op maat van onze inwoners naar Baarle-Hertog.

Waarvoor kan u er terecht?

U krijgt er antwoorden op uw vragen over:

  • Mijn VerbouwPremie en andere premies
  • Mijn VerbouwLening
  • Renovatievragen
  • Vragen over energiefacturen en -contracten

Enkel op afspraak

Om voldoende tijd te nemen om uw dossier te behandelen, kan u enkel op afspraak terecht bij het woon- en energieloket. U kan een afspraak maken via telefoon 014 69 80 70 of mail energiehuiskempen@iok.be.

Een afspraak duurt, afhankelijk van waarvoor u wil langskomen, 20 minuten (voor advies, info of begeleiding) of 1 uur (voor het indienen van een premie of lening).

Wanneer is het loket geopend?

Het woon- en energieloket is één keer per maand geopend op woensdagvoormiddag tussen 9 en 12 uur. In principe is dit op de derde woensdag van de maand.