versie voor blinden en slechtzienden
college
gemeenteraad
raadscommissie
ocmw-raad
samenwerking
gemeenschappelijk orgaan Baarle
GOB - beperkt
GOB - plenair
GOB - commissie
openingsuren
gemeentesecretaris
bevolking
burgerlijke stand
ruimtelijke ordening
milieu
technische dienst
cultuur
bibliotheek
jeugd
sport
internationale samenwerking 
financiën
personeel
communicatie
sociale dienst - ocmw
pwa
politie
brandweer
bekendmakingen
geboorte
huwelijk
identiteit
buitenschoolse kinderopvang stekelbees
nationaliteit
ontwikkelingsamenwerking
overlijden
rijbewijs
sociale dienst - ocmw
buitenschoolse kinderopvang stekelbees
scholen
academie voor muziek & woord
reizen
sport
sportregio Noorderkempen
academie voor muziek & woord
bibliotheek
cultureel centrum
musea
Kaarsenmuseum
vergane glorie
bouwen en verbouwen
wonen
Woonplatform Baarle-Hertog
werkloos
handel & middenstand
pwa
ondernemen
landbouw
vacatures bij gemeente en ocmw
bedrijvengids
afval
milieustraat
duurzaamheid
hinder
vergunningen
pesticiden
brandweer
politie
openbaar vervoer
kort parkeren
toeristisch infokantoor
30 enclaves
bezienswaardigheden
musea
Kaarsenmuseum
vergane glorie
tourist information office
30 enclaves
Druk deze pagina af Ga één pagina terug Ga terug naar de homepagina
Website gemeente Baarle-Hertog
 stratenplan  bedrijvengids  sitemap  zoek  nieuws  activiteiten  e-loket  meldingskaart  contact
Uitnodiging 3de sessie Place Brand Concept Baarle op 12 oktober
De gemeenten Baarle-Hertog en Baarle-Nassau willen van Baarle een sterk merk maken. Daarom wordt er gewerkt aan een Place Brand Concept: ons toeristisch dorp als merk. Hiermee willen de gemeenten een kwaliteitsimpuls geven aan het toeristische Baarle.
Uitnodiging 3de sessie Place Brand Concept Baarle op 12 oktober

Presentatie Implementatierichtlijnen en Communicatie- en marketingsessie

De vorige bijeenkomsten van Place Brand Concept Baarle leverden een hoop bagage op voor de ontwerpers. Als resultaat hiervan is eerder al een huisstijl ontwikkeld die bij de identiteit van Baarle past. Nu zijn er ook richtlijnen geformuleerd voor de implementatie en communicatie van het Place Brand Concept. Nieuwsgierig geworden naar deze implementatie? Tijdens de 3de Place Brand sessie wordt deze gepresenteerd.

Op deze sessie gaan we opnieuw samen brainstormen, deze keer over de mogelijkheden van communicatie en marketing van het Place Brand Concept. Merk en kernwaarden zijn hierbij leidend. Het doel is te komen tot een marketingstrategie en communicatie-aanpak die de positionering van Baarle ondersteunt.

Als ondernemer, toeristische actor of andere belanghebbende ben je van harte uitgenodigd om deze bijeenkomst bij te wonen en mee te denken over deze marketingstrategie en communicatie-aanpak.

De derde Place Brandsessie voor ondernemers en belanghebbenden vindt plaats op donderdag 12 oktober in De Lindeboom (Baarle-Nassau). We starten stipt om 19.30u, vanaf 19u staat de koffie klaar.

Wil je erbij zijn en meepraten over het Place Brand Concept?

Meld je dan uiterlijk 9 oktober aan via mail, vermeld je naam, organisatie, mailadres en telefoonnummer.

Meer info over het Place Brand Concept Baarle en hoe je hieraan een bijdrage kan leveren, lees je op www.baarlebranding.info.

Publicatiedatum van dit bericht: 3-10-2017

gemeente Baarle-Hertog
Parallelweg 1 - 2387 Baarle-Hertog
tel. +32 (0) 14 698070 - fax. +32 (0) 14 698071
Disclaimer
© Baarle - LCP nv