versie voor blinden en slechtzienden
college
gemeenteraad
raadscommissie
ocmw-raad
samenwerking
gemeenschappelijk orgaan Baarle
GOB - beperkt
GOB - plenair
GOB - commissie
openingsuren
gemeentesecretaris
bevolking
burgerlijke stand
ruimtelijke ordening
milieu
technische dienst
cultuur
bibliotheek
jeugd
sport
internationale samenwerking 
financiën
personeel
communicatie
sociale dienst - ocmw
pwa
politie
brandweer
bekendmakingen
geboorte
huwelijk
identiteit
buitenschoolse kinderopvang stekelbees
nationaliteit
ontwikkelingsamenwerking
overlijden
rijbewijs
sociale dienst - ocmw
buitenschoolse kinderopvang stekelbees
scholen
academie voor muziek & woord
reizen
sport
sportregio Noorderkempen
academie voor muziek & woord
bibliotheek
cultureel centrum
musea
Kaarsenmuseum
vergane glorie
bouwen en verbouwen
wonen
Woonplatform Baarle-Hertog
werkloos
handel & middenstand
pwa
ondernemen
landbouw
vacatures bij gemeente en ocmw
bedrijvengids
afval
milieustraat
duurzaamheid
hinder
vergunningen
pesticiden
brandweer
politie
openbaar vervoer
kort parkeren
toeristisch infokantoor
30 enclaves
bezienswaardigheden
musea
Kaarsenmuseum
vergane glorie
tourist information office
30 enclaves
Druk deze pagina af Ga één pagina terug Ga terug naar de homepagina
Website gemeente Baarle-Hertog
 stratenplan  bedrijvengids  sitemap  zoek  nieuws  activiteiten  e-loket  meldingskaart  contact
Uitnodiging tweede sessie Place Brand Concept Baarle op 20 september
De gemeenten Baarle-Hertog en Baarle-Nassau willen van Baarle een sterk merk maken. Daarom wordt er gewerkt aan een Place Brand Concept. Hiermee willen de gemeenten een kwaliteitsimpuls geven aan het toeristische dorp Baarle. Op basis van de resultaten van de eerste bijeenkomsten van Place Brand Concept Baarle zijn de ontwerpers aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een huisstijl die passend is bij Baarle. 
Uitnodiging tweede sessie Place Brand Concept Baarle op 20 september

Nieuwsgierig geworden naar het ontwerp? Tijdens de tweede Place Brand sessie wordt deze gepresenteerd. Op de bijeenkomst gaan we ook samen brainstormen over de implementatiemogelijkheden van het Place Brand Concept.

Implementatiesessie
Baarle moet haar unieke enclavesituatie uitstralen, voelbaar maken, ademen, beleven. Dat geldt niet alleen voor grafische en commerciële uitingen, maar bijvoorbeeld ook in de openbare ruimte. Het Place Brand Concept vormt de kapstok waaraan allerlei toepassingen opgehangen kunnen worden. 
 
Als ondernemer, toeristische actor of andere belanghebbende ben je van harte uitgenodigd om deze bijeenkomst bij te wonen en actief mee te denken over de toepassingen van Baarles huisstijl tijdens de implementatiesessie.
 
Het doel van de implementatiesessie is:
- presentatie van de huisstijl voor Baarle (Baarle-Hertog | Baarle-Nassau)
- in kaart brengen van de toepassingsmogelijkheden
- in kaart brengen van de beleidsmatige mogelijkheden
- verwachtingen van de uitkomsten afstemmen met de stakeholders
 
Wil je erbij zijn tijdens de implementatiesessie van het Place Brand Concept en meepraten over de implementatie van de merkidentiteit van Baarle? Meld je dan uiterlijk 18 september aan via mail, vermeld je naam, organisatie, mailadres en telefoonnumer.  
 
De tweede Place Brand implementatiesessie voor ondernemers en belanghebbenden vindt plaats op 20 september in De Lindeboom (Baarle-Nassau). De sessie start stipt om 19.30u, vanaf 19u staat de koffie klaar. 
 

Publicatiedatum van dit bericht: 11-09-2017

gemeente Baarle-Hertog
Parallelweg 1 - 2387 Baarle-Hertog
tel. +32 (0) 14 698070 - fax. +32 (0) 14 698071
Disclaimer
© Baarle - LCP nv